Львів • Будва (Чорногорія) • Львів
участь у фестивалі
проживання 5 днів на морі
фотосесії під час  туру
дворазове харчування
                                                                При групі 50+2 – 230 євро
                                                                                      40+2 – 250 євро
                                                                                      30+1 – 290 євро
               
                 

 

1

День 1:

07:30 – збір групи у місті Львів.

08:00 – виїзд зі Львова.

Нічний переїзд у Чорногорію.

2

День 2

Прибуття у Будву.
Поселення у готель. Вечеря.

Зустріч керівників для обговорення заходу.
Ночівля.

3

День 3:

Сніданок. Вільний час для відпочинку на морі.

Оглядова екскурія по Будві. Хвилі розбиваються об стіни старого міста, павутина старовинних вуличок заворожують туристів, маленькі будиночки з різними сувенірними крамничками, де так і хочеться витратити гроші, фортеця з барельєфом оспіваним у легендах, ніжний вітер похитує пальмові алеї, широкі пляжі – це Будва (за дод. плату).

20.00 – 23.00 – Парад
                            – Офіційне відкриття фестивалю
                            – Вітальне слово
                              – Виступи колективів під відкритим небом
Вечеря. Ночівля.

4

День 4:

Сніданок. Вільний час для відпочинку на морі (до 18:00).

Запрошуємо незабутню подорож до Боко Которської затоки (за дод плату)— найпівденніший фьорд Європи! Саме тут немов у дзеркалі відбиваються неосяжні вершина, а на берегах заворожують Твій погляд перлини Адріатики

21.00 – другий фестивальний вечір в Будві. 

Вечеря. Ночівля

5

День 5:

Сніданок.
Вільний час для відпочинку на морі.
Церемонія закриття фестивалю – сертифікати та подарунки для ансамблів організатором, обмін подарунками між лідерами ансамблів та учасниками.

Вечеря. Ночівля

6

День 6:

Сніданок. Виселення з готелю (до 10:00).
Вільний час для відпочинку на морі (до 16:00).

Збір групи. Нічний переїзд до Львова.

7

День 7:

Прибуття до Львова орієнтовно о 20:00

У вартість включено проїзд автобусом згідно маршруту
оглядові екскурсії
участь у фестивалі
послуги фотографа протягом туру та фотозвіт
проживання у готелях 3*, сніданки та вечері (2-3-місні номера)
супровід керівника групи
медичне страхування
Додаткові опції додаткове харчування для групи
відвідати Боко Которську затоку
Рекомендуємо взяти з собою • документи – діючий закордонний паспорт, на який здійснювалось бронювання туру (для дітей до 16 р. додатково: свідоцтво про народження, дозвіл на виїзд за кордон, якщо подорож відбувається не з обома батьками), страховий поліс (надається туроператором в автобусі)
• плед та дорожню подушку, зручне взуття (мін 2 пари), зручний та теплий одяг, предмети особистої гігієни
• аптечку, питну воду, вологі та сухі серветки, антибактеріальний спрей для рук;
• фен для волосся, парасолю
• рюкзак, куди можна покласти особисті речі
•  костюми для виступу

Завантажити програму туру

Загальні правила:
• неконкурсний фестиваль традиційних та сучасних танців, хорових груп, колективів, оркестрів, духових оркестрів.
• без обмежень у віці:
– Дитячі ансамблі (2/3 учасників повинні мати 16 р. або бути молодшими)
– Молодіжні ансамблі (2/3 учасників повинні мати 25р. або бути молодшими)
– Асоціації для дорослих (1/3 учасників повинні бути старше 25 років).

• у фестивалі можуть брати участь фольклорні танцювальні групи, сучасні танцювальні групи, вокальні групи, інструментальні групи та солісти, а також групи та виконавці з інших стилів мистецтва.
• кількість учасників обмежена (лише 3 групи з кожної країни).
• кожна група повинна складатися максимум з 50 осіб, включаючи танцюристів, керівників та музикантів.
• необхідно підготувати як мінімум 2 танці, по 10-15 хвилин кожен з USB або оркестром.
• вистави будуть проводитися в вечірній час, щоб Ви могли спланувати день вперед і використовувати його для відвідування історичної частини міста.
• кількість груп для участі у фестивалі обмежена переважно 12 груп та 450 учасників.
• необхідно надсилати короткий CV (на англійській мові 5-6 речень) та 2 – 3 фотографії групи. Взяти прапор країни.

Організатори фестивалю забезпечують:
Сувенір та подарунок для кожної групи;
Welcome коктейль;
Свідоцтво про відвідування фестивалю;
Напої під час виступу;
Реклама фестивалю (прес-реліз, новини, просування ФБ, плакати та флаєри).

Відгуки про тур

Немає відгуків

Залишити відгук

Рейтинг